niedziela, 6 stycznia 2013

Ciekawość zwyciężyła


Witajcie.
   Od dłuższego czasu krążyła mi po głowie myśl by stworzyć miejsce, własną przestrzeń, w której mogłabym pokazać wszystko to co mnie cieszy i wywołuje uśmiech na twarzy. Myśl ta jak bumerang uparcie powracała i choć towarzyszyły jej lęk i obawa, to jednak ciekawość tego czy sobie poradzę i podołam wyzwaniu była silniejsza i zwyciężyła.
   W ten sposób rozpoczyna się moja przygoda w blogowym świecie.

   By uczcić ten wyjątkowy dla mnie dzień zafundowałam sobie i mojej rodzince odrobinę słodyczy: jabłka pod kruszonkową "pierzynką". Przepis bardzo prosty i idealny na zimowe wieczory.
Do startych jabłek dodałam trochę cukru, cynamon, rodzynki, żurawinę i posiekane orzechy. Wierzch posypałam kruszonką którą robię "na oko". Cukru daję przez pół mniej niż mąki i mieszam z roztopionym masłem w takiej ilości by całość się ładnie połączyła. Foremki trafiły do piekarnika (180*C) na około 30 min.  Wszystko co potem to już tylko sama rozkosz...


5 komentarzy:

  1. Pyszności!!!
    Życzę miłego blogowania!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nawet nie wiesz jak się cieszę z pierwszego komentarza :))

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na założenie bloga. Ja też nie dawno założyłam swojego blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam wszystkie posty od końca :)
    Bardzo miło spędziłam ten czas :)
    Na pewno będę stałą czytelniczką - nieustających pomysłów na posty i samych przyjemności z blogowania :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń