środa, 14 sierpnia 2013

Pokój marynarza na bis i wymianka

     Wiem, wiem o tym już było ale chciałam jeszcze raz pokazać pokój Sebastiana. A to dlatego, że w poprzedniej wersji czegoś mi brakowało. Wnętrze wymagało dopieszczenia i myślę, że teraz udało się osiągnąć zamierzony efekt. Nie jest to jednak tylko moja zasługa, do sukcesu przyczyniły się dwie wspaniałe kobietki.


     Na szafce ustawiłam znalezioną w internecie grafikę żaglowca. Nowością są też walizeczki, które znalazłam w sklepie Kids Town . Jak tylko je zobaczyłam wiedziałam, że będą moje.


     U Marty z bloga dziupla sowy kupiłam drewnianą kotwicę i dwie rybki. Trzecią niebieską dostałam w prezencie. Powiesiłam je na kupionych w Castoramie drewnianych drzwiczkach, które oczywiście pomalowałam na biało.


     Kupiłam też bujany fotel w IKEA. Przyznam, że nie tylko synek na nim przesiaduje i wcale nie mam tu na myśli tego pluszowego psiaka :)
   

     Na ścianach zawisły piękne grafiki, a to wszystko za sprawą Moniki z bloga Moje przeboje . Monika zaproponowała mi wymianę, ja się zgodziłam i tym to sposobem zostałam obdarowana cudnymi grafikami.


     Obok róży wiatrów aż się prosi postawić model żaglowca. Mam nadzieję, że upolujemy takowy na wyjeździe. 


     Pozostałe grafiki jeszcze nieoprawione. Koniki z Dalarna już wkrótce zawisną w salonie.


     Do Moniki w zamian za te cuda trafiła anielinka i serduszko do kompletu.



     Zdjęć na dziś wystarczy. Chciałam jeszcze raz podziękować Marcie i Monice, a Was zaprosić na ich blogi bo dziewczyny naprawdę robią piękne rzeczy. 
Chcę się jeszcze pożegnać z Wami na jakiś czas bo jak wspomniałam wyżej wyjeżdżam i nareszcie zaczynam WAKACJE. Jedziemy na Chorwację, konkretnie na wyspę Pag, a tam już tylko plażing, relaksing i może jakieś małe zakupowe szaleństwo :))).
Odezwę się po powrocie, zasypię zdjęciami i pewnie ogłoszę zwycięzcę w trwającym CANDY.
Dziękuję Wam wszystkim stałym (żeby nie napisać starym) i nowym czytelnikom za liczne odwiedziny i miłe słowa w komentarzach. To naprawdę budujące wiedzieć, że jesteście i czytacie te moje wypocinki.
Buziaki dla wszystkich i do usłyszenia. Pa pa :)



30 komentarzy:

  1. Wspaniałe dodatki dopełniły całości! Co do modelu żaglowca-widziałam w Pepco takie :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, jak nic nie przywiozę to Pepco mnie uratuje :)

      Usuń
  2. Świetne te dodatki do pokoju. Mam nadzieję, że w (nie tak odległej) przyszłości uda mi się coś równie ładnego wyczarować w pokoju Młodego.
    A anielinka cudna! Musze powiedzieć, że jeszcze ładniejsza niż ta z candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dopasować ją do wystroju w domku Moniki i wyszła mi taka.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pokój rzeczywiście dopieszczony ! Wszystkie dodatki świetnie pasują i są w idealnych miejscach. Pomysł z drewnianymi drzwiczkami super i rybki na nich wyglądają rewelacyjnie !!!
    Anielica piękna !!!!
    Udanych , radosnych wakacji. U nas robi się zimno a Ty powygrzewasz się jeszcze, buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ciepłolubna to ja jestem. Mąż się ze mnie śmieje, sprawdzał pogodę i ma się pogorszyć, bo na jeden dzień zapowiadają deszcz i spadek temperatury do 30 stopni. I jak ja to przeżyję ? Hihihi

      Usuń
  4. ale fajny! bardzo lubię ten styl w pokoikach dzieci:) Zwłaszcza latem, kiedy działa tak ożywczo:)))
    Piękna girlanda i anielica świetna!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nawet zimą, wchodząc do pokoju poczuję się wakacyjnie ;)

      Usuń
  5. hej Beti! :) pokoik jest przecudny! mnie również bardzo podoba się ta girlanda:)))
    i jeśli chcesz wziąć udział w konkursie to bardzo proszę o odpowiedź na pytanie konkursowe:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź uzupełniłam, a teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję :)

      Usuń
  6. Uroczy pokoik,przecudne dodatki a ostatnio piękne żaglowce widziałam w kaufland zresztą dużo więcej marynarskich akcesorii tam było:)Pozdrawiam ciepło i udanych wakacji życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój jest śliczny, cieszę się, że się "wpasowałam" :D. Ta moja - Twoja Tilda też by tam pasowała, gdyby to nie był pokój chłopca ;P.
    Pozdrawiam serdecznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowy pokój, piękne odcienie. Grafiki Moniki i drewniane cuda Marty po prostu wspaniałe, idealnie nie wpasowały. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pokój wyszedł. Wymiana,też bardzo fajna.Udanego odpoczynku zycze:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoik jest cudny, gdybym miała chłopca chciałabym by właśnie w ten deseń wyglądał...kolorystyka z pewnością;)
    Wymianka wspaniała...gratuluję;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł z grafiką :) bardzo fajnie i estetycznie to wygląda...
    Pozdrawiam cieplutko i udanego wypoczynku:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokoik piękny,sama z chęcią bym w takim zamieszkała.a jak chorwacja to tylko Pag-my uwielbiamy tą uroczą wyspę choć przyjdzie nam poczekać na wyprawę tam, jeszcze z rok by Mała urosła.pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. Bardzo śliczny pokoik. Fajnie dobrane kolorki... Jestes wspaniałą i bardzo zdolną dekoratorką;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, idealnie pasujące grafiki i przeurocza anielinka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie planuję dla synka pokoik w stylu morskim, mam nadzieję, że uda mi się uzyskać równie piękne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój jest dopuszczony w każdym calu....
    Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokój śliczny, cudowanie urządzony i dopieszczony w każdym calu. Anielica i serducho cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha, taki właśnie fotel mi się marzy. Koniecznie muszę uprosić kogoś o odwiedzenie Ikei /że też u nas jej nie ma.../.
    Pięknie wygląda pokój synka. Mój synek też mieszka po marynarsku, widocznie jest coś w tym klimacie co nas ujmuje :).
    Grafiki są piękną inspiracją - czuję, że nam ich brak ;D.
    Anielinka CUDO!

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny pokój, podoba mi się kolorystyka :).

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pokój, a anielica cudowna.

    OdpowiedzUsuń