poniedziałek, 3 lutego 2014

Urodziny


     Były sobie urodzinki :))))))))








33 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego od wszystkich kotów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze :) Spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak pięknie opisany tort !
    Wszystkiego co najlepsze dla Jubilatki!
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. spełnienia marzeń dla Sary....pozdrawiamy z Oliwią:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat! Niech żyje, żyje nam... Wszystkiego, co najlepsze dla Córy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, ale apetyczny :). Wszystkiego najlepszego dla Jubilatki! Ja w marcu będę robić tort z 11 świeczkami :)
    Pozdrawiam Ania
    PS. W końcu dałam się skusić na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) Apetyczny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat Mlodej Damie!!!fantastyczny tort!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego :) spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń dla Solenizantki. Piękny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat !!! Piękny tort, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego,cudny tort:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto latek:):):):):):) Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń:):) A torcik wygląda mega apetycznie:) Ściskam Cię Beatko

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszota:) a dla Jubilatki spełnienia marzeń:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko,

    Jaki uroczy tort! Czy to Twoje dzieło? Mnie czeka zabawa z tortem za 2 tygodnie. W zeszłym roku był z Peppą, w tym ulubieńcem jest Reksio i Bolek i Lolek... wyzwanie całkiem spore!

    Czy to Ty jesteś za zdjęciu?

    Wszystkiego najlepszego dla Sary!
    Ściskam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tort to moje dzieło, a za tydzień też będę walczyć z kolejnym bo zostałam poproszona o zrobienie czegoś w tematyce klocków lego, więc trochę sobie pobuduję, hahaha. Na zdjęciu jestem ja.
      Pozdrawiam i trzymam kciuki za wypieki !!!

      Usuń
    2. Beatko, widziałam na Twoim blogu kilka zdjęć, na których jesteś, łącznie z profilowym i powiem Ci, że na każdym wyglądasz inaczej! Normalnie pełna metamorfoza, jak na czerwonym dywanie w Los Angeles! Pięknie:-))
      Chyba.... muszę skoczyć do IKEA po jakiś czerwony dywan:-)
      Ściskam

      Usuń
    3. Wiadomo kobieta zmienną jest. A tak na poważnie to profilowe zdjęcie już lekko antyczne jest. Teraz kolor włosów zdecydowanie inny i myślę, że taki pozostanie na dłużej.
      Buziaki :))

      Usuń
  16. Najlepsze życzenia i spełnienia marzeń dla Sary;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki torcik fajny! Moja córa za chwilkę też ma 10 urodziny ;-) Wszystkiego najlepszego dla Sary :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń