środa, 26 marca 2014

Co nowego

     Hej dziewczyny. W tym całym zamieszaniu jakie właśnie u mnie panuje (czyt. przeróbka ogrodzenia i zagospodarowanie podjazdu ), wpadam żeby przypomnieć o swoim istnieniu i pochwalić się moim nowym zakupem z H&M. Ten słój był na mojej liście zakupowej odkąd zobaczyłam go na internetowej stronie sklepu. Niestety w naszym sklepie wciąż był niedostępny, aż razu pewnego wchodzę i JEST !!!


     Udało mi się jeszcze kupić szary gruby pled, który był przeceniony 50%. Wprawdzie już wiosna, ale wieczory jeszcze chłodne więc jest bardzo przydatny.


     Na salonowe zmiany jeszcze musicie poczekać. Raz, że czekam na jeden brakujący element, dwa prace ogrodowe pochłaniają ostatnio cały mój czas. Może nawet nie tak bardzo fizycznie, ale umysłowo, bo chodzę i kombinuję jak wszystko zorganizować i zaplanować. Dzięki Ani, u której w candy wygrałam projekt ogrodu mam nadzieję, że będzie to dużo łatwiejsze. Przygotowuję teraz dla niej wszystkie materiały i cieszę się, że będę miała wsparcie, bo od myślenia boli już głowa i nie wiem jak długo mój mózg to wytrzyma. Trzymajcie za mnie kciuki. Obiecuję, że gdy wszystko będzie zrobione pokażę z każdej strony :))

     Teraz idę, zaparzyć ziółka, a potem odprężająca kąpiel...


26 komentarzy:

  1. Świetne łupy...pled zawsze się przyda a słój wspaniały, uwielbiam wszystko co szklane;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Słój uroczy ale pled po prostu piękny. Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Piękny słoik. Fajnie, że ma Pani H&M Home w pobliżu, u nas niestety nie ma, a marzyły mi się poszewki, które zobaczyłam na stronie. Życzę udanych prac w ogrodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklepowe łupy bardzo fajne, ojj a projekt ogrodu i mnie byłby potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubie takie udane zakupy. Śliczności,pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoja zazdroszczę!
    Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten słój to kojarzy mi się z takim wielkim, co kiedyś moi rodzice kisili w nim ogórki, a tu proszę, okazuje się, że może być świetną dekoracją :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pled, lubię szarości :) A słój to po prostu moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuuuu, ten pled jest obłędny, zazdroszczę Ci bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten słój, u nas nie ma H&M Home:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy widzę udane! Sama bym się pokusiła na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest ten słój! ten hiacynt ładnie wyglądałby w środku:) choć nie wiem czy by wszedł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślimy podobnie, niestety się nie zmieścił :))

      Usuń
  13. Osobiscie bardzo lubie H&M Home ... mam apetyt na wszytskie produkty :))) Planuje zakup koszy , wstawie do nich kwiaty ... :))) Słoj przepiekny :)))
    Miłego dnia :) Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten pled. Może jednak trzeba było wybrać się do naszego H&M Home? Ale jakoś mi tak nie po drodze, jak już ogród się obudził ;) Jestem bardzo ciekawa co tam pięknego wyczarujesz w swoim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny słoik, też już od dawna wybieram się do hm home i nie mogę dotrzeć :)

    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. H&M Home chyba wszystkim skrada serca! Piękny słój kochana, ale pled również! Udane zakupy! czekam na kolejnego posta! Trzymaj sie Beatko, wiosenne i cieplutki pozdrowienia śle do Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny słój ! Teraz jeszcze trzeba go zapełnić:-)))
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. super zakupy ...czekam na fotki z ogrodu i dużo sił życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zakupy!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. wieczory jeszcze długo będą chłodne więc pled jak najbardziej jest udanym zakupem

    OdpowiedzUsuń